Op 21 maart 2019 organiseren we met de IoT Academy onze maandelijkse meetup. Ditmaal geheel in het teken van de customer journey. Hoe zorg je voor een optimale klantervaring en op welke manier kan technologie een verrijking bieden aan de customer journey?
Mirella Kleijne, professor Customer Experience Management aan de Vrije Universiteit Amsterdam, gaat er ons op 21 maart alles over vertellen. Mirella is geen onbekende van de IoT Academy. Sinds een paar jaar werken we met haar samen voor de summer classes die ze begeleid op de VU in Amsterdam. Vorige maand is ze daar zelfs benoemd tot hoogleraar Customer Experience Management. Daarom zijn we erg blij dat ze met ons gaat stil staan bij delen van haar inaugurele rede ‘Het componeren van de klantbeleving; van kakafonie naar symfonie’.
Klanten kunnen via een steeds grotere diversiteit aan touch points in contact komen met een bedrijf. Via een website informatie zoeken, met je mobiel in de winkel shoppen en vervolgens via een robot je boodschappen laten bestellen. Het kan al, maar hoe componeer je een goede klantbeleving in een wereld waarin de rol van technologie steeds groter wordt? En is het creëren van de optimale klantbeleving eigenlijk wel het ultieme doel? Klanten doorlopen tegenwoordig nauwelijks nog precies het pad dat je hebt uitgestippeld. Moet je dan nog wel een Customer Journey uitstippelen en wat kun je vervolgens met die inzichten? Op die vragen geven we je tijdens deze meetup antwoord.
Bij elke meetup komen er nieuwe onderwerpen aan bod. Bekijk hieronder welke topics er worden behandeld en schrijf je gratis in!
Er is nog geen nieuwe meetup gepland.
Heb jij interesse om te komen spreken als IoT spreker? Neem contact op!
Neem contact met ons op en ontdek hoe jouw organisatie ook onderdeel kan worden van ons IoT Academy ecosysteem.
Neem contact op